onsdag 30 mars 2011

Måste måste måste

Jag måste bli klar med hemtentan imorgon, måste orka tvätta färdigt, gärna damma av hyllor och vrår lite, dra ett varv med dammsugaren. Få i mig tillräckligt med vitaminer, vara ute i solen, plocka ur diskmaskinen, fundera på utemöbler och staket. Måste måste måste. Egentligen MÅSTE jag bara bli klar med hemtentan och gå ut med hunden. Men.. när jag väl insåg det och tänkte att det ska jag väl ändå klara... då kommer huvudvärken... och nu känns det som om jag har fått feber. Jag blir galen.

Så ni hänger jag upp tvätten, klär på mig varmt och tar en promenad med min uttråkade vovve. Hoppas att jag bara är inbillningsfebrig och sen käka lite (finns matlåda i kylen som väntar) och sen försöka strukturera upp hemtentan. Jag behöver en plan. Plan är bra. Men en sak i taget Nu promenad. Solen skiner i Frösunda. Skiner den hos er?

Lyckas då alltid få med lite av mitt hår. Kanske är my signaturphoto?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar