onsdag 23 mars 2011

Ljuset i tunneln

Idag känner jag mig lite pigg för första gången på riktigt länge. Ska ta vovven på en riktig långis tänkte jag och sedan ta tag i den sista tvätten. Plugget får stå åt sidan, jag har noll lust att plugga, ingen idé att pressa fram något. Får ta tag i det när andan faller på som det brukar heta. Skrapade i alla fall ihop ett Godkänt i förra kursen, det var riktigt härligt, det trodde jag nästan inte på. 

Ikväll kommer söta Sarah hit. Tänkte bjuda henne på lite god mat i förhoppning om att hon kan bjuda på något smaskigt skvaller, roligt skämt eller något annat spexigt. På tal om Sarah så måste jag åka till gamla lägenheten och hämta vårjackor och grejjer, börjar ju fanken bli varmt och gött ute och jag har bara tagit tjocka jackor med mig hit än så länge!

Här får ni receptet som ska utgöra kvällens middag, enkelt och supergott!

http://www.arla.se/default____17653.aspx?recipeid=15228

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar