torsdag 31 mars 2011

Bättre sent än aldrig?

Efter att ha dissat bibblan bestämde jag mig för att en liten shoppingtur skulle göra susen. Vad blev det? Utemöbler. Försökte ringa min pappa för ett litet rådslag. Gör ofta det när jag vill veta att jag gör rätt. Haha. Men men idag klickade pappsen mig, kanske satt han i superdupermegaviktigt möte? Hoppas det i alla fall. Vi gjorde ändå slag i saken och köpte bord och fyra stolar. Ska köpa till dynor men det får vänta lite. Vet att det kanske är tidigt med utemöbler men... det var ju på annons!

Vi valde mellan dessa två

Men valet föll på detta. Svart är ju alltid svart :)

Blev en tripp till Solnas bibliotek, lånade 4 böcker så nu är jag på g, lite. Har skumläst och hittat några avsnitt som jag kan använda mig av. Blir till att skriva imorrn, läsa mer i helgen och sen åka till skolan tidigt på måndag morgon. Varför gör jag alltid såhär?

Bokplöjning i sofflägge. Då går det som bäst.. eller?


3 kommentarer:

  1. Tack :) aj då, vad hade de för anledning till avslaget?

    SvaraRadera
  2. Det kommer att bli ett byte, näst nästa vecka till och med. Skönt!

    SvaraRadera
  3. Fy vad tråkigt sådant är. Var med om samma sak med riksarkivet och det påverkar verkligen ens åsikter om dem! Hoppas att du har en härlig fredag!

    SvaraRadera