fredag 4 mars 2011

Jobb(ig)helg

Jag ska jobba hela helgen lång. Kväll efter kväll efter kväll. Deppar ihop lite här på soffan men tur att man har så trevliga arbetskamrater, gör att det känns bra mkt lättare. 

Idag har jag dammat och dammsugit, tänk vad skitigt det blir på så få kvadratmeter. Jag borde ha pluggat men det gjorde jag inte. Får försöka  fixa det sista på inlämningarna i helgen , annars får det går som det går. Nästa vecka börjar tidigt med föreläsning kl 8 på måndag, sen ska det målas och grejjas här. Och nästa helg åker jag hem till Skara :) Yäy. A blir kvar och jobbar den här gången... bättre lycka nästa gång!

Nej nu måste jag pilla i mig mat innan jag tvingar ut Pinnen på en långpromenad, det regnar ju lite ute så får väl se hur det går!

Blek?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar