onsdag 20 april 2011

Ännu en bra dag

Lägger bra dagar  på hög nu känns det som. Jeff Dunham, sol, börjat på uppsatsen, godkänt på tentan och lugnt och skönt här hemma. Som ett stort fett plus i kanten så hade bästa A städat, både dammsugit och dammtorkat hela lägenheten. Sånt gör mig glad :)

Imorrn tänkte vi åka till gamla lägenheten och hämta mer av min skit... påminner mig om att jag måste kolla med Sarah att det är ok. Jag ska in till stan och fika med en från klassen, vi ska installera hemtelefonen, yäy och så tänkte jag bädda rent i sängen. Tänkte att prova att verkligen känna efter när jag lägger mig i de rena, nya lakanen. Har läst i andra bloggar att detta kan vara bland det bästa som finns, får se om jag finner den sensationen. Läste för övrigt ut boken jag lånat av min syster igår kväll. Hoppas att jag kan somna utan att läsa ikväll... eller just det. Har ju en dålig bok som jag redan börjat på. Den får det bli.

Nu är det dags att sova. ZzzzzzzZZzzzzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar