måndag 18 april 2011

Godmorgon måndag!

Jag kom upp i hyfsad tid idag igen. Har egentligen inget planerat mer än att försöka ta tag i c-uppsatsen. Vill få tillgång till materialet i veckan men tror att det kan bli svårt i och med att det är påskveckan. Ska åtminstone välja ut talen idag och hoppas att jag kan komma åt dem på onsdag!

Annars tänkte jag kanske sätta mig ute och sola ansiktet lite! Vore inte det gott? Gjorde i ordning alla blomlådor igår. Blev penséer och påskliljor samt en färdig korg med minipenséer och nåt gräs, får väl se om det överlevt natten. Vore ju kul om det hölls sig ett tag i alla fall. A kom igång och började rensa mellan plattorna... tills vi insåg att någon snott vår sopborste. Lite snopet. Så nu så känns uteplatsen ändå inte fin utan stökig... För när man planterar och har sig så spiller man ju alltid lite jord.. och den blev ju nu kvar där den spilldes... A ska åka och köpa en ny idag, får se hur länga vi får ha den kvar. Vem snor en sopborste? Jaja, några kort blir det inte förrän det är sopat och klart.

Det blev årets första grill igår också, men vi satt inte ute.. Var lite för kallt för min smak. Men idag kanske det kan bli lunch där ute? Håll tummarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar