söndag 3 april 2011

Nedräkning

Nu är det inte många dagar, timmar kvar tills jag äntligen sitter på planet till Paris! Lycka!

Nu är det sista jobbdagen på ett tag, bara 8 timmar att uthärda. Hade flera planer för min måndag, men börjar inse att det inte kommer funka. Får satsa på att bli klar med hemtentan, sen ska jag gå några ärenden nere på Solna Centrum och efter det måste jag se till att packa färdigt och vila. Flygbussen går ju 03:40 från centralen. Inge roligt alls. Så tyvärr blir det nog ingen middag hos finaste Sarah. Kanske en fika med F1? Vi får se.

Mannen står ute i blåsten och monterar utemöblerna. Lite i protest tror jag. Han blev nästan lite sur när jag tyckte att han skulle sätta upp dem så snart som möjligt. Men, vi vet ju aldrig när värmen slår till eller hur?

Säga vad man vill om Ryanair.. men det tar mig till Paris i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar