onsdag 13 april 2011

Bara trött

Igår flög jag fram. Kändes som om allt äntligen börjat falla på plats här hemma och jag kom äntligen igång lite med uppsatsen.. Det räknas väl när man lägger upp ett dokument och gör iordning? Tycker jag i alla fall. Hela dagen flöt på, jag var pigg och glad kexchoklad. Åkte med Sarah till Täby centrum och köpte nya bh:ar. Äntligen. Det blev 3 stycken från butikskedjan Change där Sarahs Sara jobbar. Perfekt med proffshjälp.  Ja och sen la jag upp kortet här och på facebook som avslöjar att jag och A väntar smått i september. Härliga kommentarer och lyckönskningar som höjde mig upp till skyarna. Så ringde jag på kvällskvisten ett telefonsamtal. Och ja. Har knappt sovit en blund och lär inte göra det på ett tag heller. Är så trött på bråk  så det finns inte. Men ja, jag vet ju också att som man bäddar får man ligga. Så det får jag göra helt enkelt. 

Så idag tänkte jag ta dagen lite som den kommer. Men hoppas att jag får lite skrivet på uppsatsen ändå. Behöver skriva ett synopsis och skicka till min handledare... som befinner sig i Berlin. Lång historia.

Hoppas att er dag började bättre än min. Tjipp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar