lördag 2 april 2011

Vill blogga...

Äntligen känns det roligt att blogga igen. Om jag bara kunde få till mer än ett halvt inlägg i veckan så kanske någon vill läsa också?

Morgonen har bestått av en bränd macka, kallt kaffe och en inte helt ok kiwi. Mumma med andra ord. Har sovit lite väl länge med tanke på att jag börjar jobba kl 12. Kul att spendera all vaken tid på jobbet. Den här helgen som återkommer en gång i månaden är bland det värsta som finns. Tur att man jobbar med härliga människor i alla fall! 

Läget med hemtentan är fortsatt kritiskt. Tänker åka till skolan grymt tidigt (ev till kl 9, grymt tidigt i min bok) och försöka skriva klart (läs skriva hela). Den ska in kl 15 så med några himmelska mirakel och fri tillgång till referensböckerna så ska väl detta gå vägen?! Har aldrig missat en tenta, vore trist att missa den sista någonsin! Men å andra sidan inte hela världen... Gud vad jag är ambivalent. Nu måste jag måla på ett ansikte och klä på mig nåt annat än pyjamas. Skulle nog iofs uppskattas om jag kom till jobbet i pyjamas... tål att tänkas på..

Känner mig ungefär som mina tulpaner... tacka gud för i.d smink.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar