söndag 10 juli 2011

Doggie down!!

Gissa om någon blev glad när husse och matte kom hem efter att ha spenderat natten på Saltsjöbaden Grand Hotel. Pinnen blev så glad att han kissade på sig lite! Kunde nästan tro att Sarah inte varit snäll med honom... Men det vet jag jui att hon har varit, bästa hundvakten som finns! Fjäsk fjäsk.

Jag tog ut honom en sväng så han fick springa av sig. Han sprang runt som en tok, vilket han ofta gör. Men så helt plötsligt skrek han till och sen hade jag en trebent vän istället för en fyrbent. Kikade närmare på den lilla tassen och såg då... Ett bett. Pinnen betedde sig som om han blivit ormbiten.. Så var det inte riktigt. Det var en stor fästing som bitit sig fast mellan hans små tår vilket resulterat i en riktigt svullen liten tass. Matte tog bort fästingen, bra jobbat matte och nu tar Pinnen igen sig på soffan efter denna svåra operation. Min lille pälskling.

Skämt åsido så har han nog ganska ont med tanke på svullnaden, hoppas att der går ner till imorgon. Men det är lite kul och se vilken liten dramaqueen han är. Haha antar att hund blir som hund umgås om ni förstår vad jag menar!

Ska lägga upp lite bilden från igår ikväll eller imorgon! Tjipp
Published with Blogger-droid v1.7.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar