måndag 25 juli 2011

Saknas mig

Har inte ett gått ett dygn sen vi pratades vid sist men åh vad jag saknar A! Tror inte ens att de hunnit landa i New York än... Tre veckor kan inte gå snabbt nog! Hoppas att han meddelar sig under kvällen, annars kommer inte jag kunna somna. På tal om att sova så måste jag sluta titta på The real housewives of New Jersey, drömde så konstigt i natt. Blev inte bättre av att jag vaknade med världens kramp i ena vaden. Höll på att väcka hela huset med ett vrål. Aj aj aj. Ska man vänta sig mer muskelkramper nu då?

Ikväll ska jag ha hemmamys med mig själv och packa lite inför den kommande kryssningen till Riga. Imorgon ska jag tydligen gå på Allsång på Skansen! Kul värre va? Det är väl sällskapet som gör det antar jag så det borde bli en mysig kväll!

Om min älskling läser detta: Jag saknar dig älskling! Hoppas att ni kom fram ok! Pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar