söndag 3 juli 2011

Jag älskar dagens väder

Det är inte så att jag missunnar övriga semesterfirare fint väder men gårdagens 30 grader var på tok för varmt för min gravida kropp. Jag svettades bort på vägen in till stan, bannade mig själv för att jag inte tagit med en flaska vatten och blängde mig till en sittplats på pendeltåget skuggsida.

Så det var glädje att vakna till denna gråa och mulna dag utan en endaste solglimt i sikte. För min del får det gärna vara såhär ett tag till!!!

Igår kväll besökte jag Cliff Barnes med två vänner från klassen. Det var jättemysigt och jag blev otroligt sugen på att gå dit och käka hamburgare någon kväll, vem är på?

I eftermiddag kommer Sarah hit. Jag hoppas på en promenad och att hon kan hjälpa mig att ta lite kort på magen. A säger bara att han ska göra det... men det blir ju fasen aldrig gjort. Han är så upptagen den där :P

1 kommentar: