söndag 24 juli 2011

Förlåt mamma

Jag och lillebror (som är på besök med sin sambo) skypade med mamma imorse och... glömde helt totalt bort att det är hennes födelsedag idag. Förlåt lilla mamma. Vi uppfattade inte ens hintarna hon gav, haha.  Grattis fina mamma. Jag ska gottgöra dig när du kommer hit senare i veckan!

Idag skjutsade jag min älskling till jobbet, packad och klar för att resa vidare till Gbg med slutdestinationen New York. Det blev många tårar från min sida, jag är så fjantig. Lipar för allt och ingenting för tillfället. Kommer att blir tre låånga veckor för min del känner jag. Tur att jag har lillebror här nu och sen ska jag till Riga med Sarah. Efter det kommer mamma och pappa hit, nästa vecka syster med familj. Så helt ensam är jag trots allt inte. Är ju dock sista chansen att vara just ensam på ett bra tag. Har hört att man knappt får tid att gå på toaletten när det lilla pyret väl är ute :)

Kommer dock sakna älskling och självklart min lille vovve som är nere i Lysekil.

Ser ni den begynnande dubbelhakan??? Aj aj aj!!!
Vill även skriva att mina tankar idag även går till vårt fina grannland Norge och den stora sorg som drabbat den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar