fredag 8 juli 2011

Igår, idag, imorgon

Igår var det varmt... jag var på massage, underbart. Dit ska jag igen. Från Kropp till tå hette stället jag var på! Betalade 350 kr för 50 minuter som prova-på-erbjudande. Sen spenderade kvällen i gott sällskap med A och en vän jag inte träffat på länge! Urmysigt! Och hon hade med sig små söta sockar i bebis. Ljuvligt!

Idag har jag inte gjort många knop, lagat lite mat, sovit och snickrat ihop en blogg åt UWC Sverige. A har vart jätteproduktiv och både hunnit med att jobba och montera lamellgardinen som vi köpte för typ en månad sen! En granne hörde hur han slet med borrandet och kom in med sin superborrmaskin. Två sekunder så var han klar. Bra granne, det lägger vi på minnet!

Imorgon ska vi på spa!! Wiie! Så nu måste jag ta bort mitt gamla nagellack från tårna så det kan målas på nytt och fräscht imorgon. Vet att de kan gör det när jag kommer dit men.. jag tycker att det är pinsamt! Ingen ska behöva handskas med mitt sletna nagellack. Dock inte lika slitet som jag vill minnas att Spiderchick har visat kort på några gånger :P

Har inga bilder att blogga, sitter vid A's dator eftersom det inte går att blogga från min. Vad har hänt liksom? Någon som råkat ut för det? Blogspot och Chrome borde ju gilla varandra liksom? Yäh yäh! Ses på söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar