onsdag 3 augusti 2011

Bara sex pass kvar

Ja sex arbetspass i antalet. Inget annat åtsyftas... :) För er som gärna läser ihop och gör egna tolkningar är jag övertydlig!!!

Solen skiner och jag ska... stå inomhus hela dagen lång. Lite trist men men, är iaf lite svalt inne på jobbet och jag kan ju alltid slinka in i kylen om det blir för varmt. Det är gott för den gravida kroppen kan jag lova er!

Jo med anledning av mitt lite deppiga inlägg tidigare så har jag tagit några beslut förhoppningsvis ska hjälpa mig en god bit på vägen. Insåg dock att jag måste få drömma vidare. Annars blir ju livet tämligen tråkigt! Det gäller snarare att veta när det är tid att drömma och när det är tid att vara lite mer realistisk och kanske ta lite jobbiga beslut. Kan tyvärr inte dela med mig av vad det är som pågår med hänsyn till andra personer i mitt liv men.. tycker ändå att det går att säga: Livet är lite jobbigt ibland... 

Men idag är det inte så jobbigt. Bara lite motigt att gå till jobbet.. Ser dock fram emot att träffa en kompis ikväll, vi har inte sett på flera månader och jag tror att hon kommer skratta gott åt min numera gigantiska mage :) 

Tjipp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar