söndag 21 augusti 2011

Bebben vill inte frysa

Igår plockade jag och fina Sarah ordning på alla kläder som jag köpt och lånat till vårt lilla hjärta i magen. Mycket fint är det! Något jag känner saknas är något varmt och gott att åka hem i. Hur kallt är det i september för en bebis? Blev otroligt sugen på den här lilla skapelsen från PolarnoPyret, en butik som jag inte köpt ett enda plagg ifrån hittills, däremot lånat flertalet från kära systeryster. Overall och filt i ett, onesize för 449 kr. Vad tycker ni?

FILT/OVERALL
Bild lånad från polarnopyret.se

2 kommentarer:

  1. ja, kom o hälsa på! Till veckan funkar antingen imorgon på dagen (typ från 12, vi sover så länge, haha) eller tisdag på eftermiddagen. Eller fredag på dagen...Vad passar? Om Peanut är hemma igen så får han gärna följa med såklart :) kram!

    SvaraRadera
  2. Åh, jag önskar att den här overall/filten fanns när Melker föddes :) Till och med overall i strl 50 var helt enormt (Och Melker föddes ju rätt stor ändå?) och att bälta honom i babyskyddet bra var omöjligt då han drog in armarna till halsen/bröstet hela tiden :)
    Så jag skulle definitivt köpa en sån här! Min kompis köpte en sån när deras bebbe kom i mitten av oktober förra året, de var supernöjda och kunde ha den länge - både värmemässigt och strlmässigt :) !
    POP är ju bästa klädaffären i kvalitet faktiskt :) Just de här vindfleeceprodukterna är ju oslagbara! :)

    Spännande att bebisens ankomst är så nära nu :)
    LYCKA TILL, jag är grymt avis! Förlossningen må smärta, men guuuuud vilket lyckorus! <3

    SvaraRadera