fredag 12 augusti 2011

Sista dagen

Imorrn förmiddag åker syster med familj tillbaka till Paris! Har vart så roligt att ha dem på nära håll i två veckor. Nästan lite lyxigt. Konstigt att man tänker så men det hör ju inte till vanligheterna för vår familj. De har iallafall tänkt att komma hem igen lite senare i höst och hälsa på bebisen! Det ser vi fram emot!

Tack Marie. Vet inte varför jag har varit så envis med att inte köpa ngt mot halsbrännan. Ska prova senare idag, det brukar komma igång på kvällen! Hoppas hoppas att det funkar!

Annars måste jag säga att jag varit förskonad från jobbiga graviditetskrämpor. Har mest varit humöret och känslorna som varit svåra att kontrollera emellanåt. Som häromdagen när jag började gråta som ett litet barn för en parkeringsböter. Spar dina tårar tills du behöver dem bättre sa mamma. Och visst har hon rätt?
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 kommentar:

  1. Haha, roligt det där. Jag gick också med halsbränna o var så inne på att hitta en huskur mot den. HUSKUR skulle det va! :) men novalucol är bra som sagt, o de känns inte som medicin. Kanske vill man undvika sånt som känns medicinigt för att skydda barnet? Nån slags mammainstinkt? :)

    SvaraRadera