tisdag 27 september 2011

BF kom... och gick

Ingen bebis. Jaja. Vet ju att det där datumet inte är någon man bör hänga upp sig på... men visst gör man det ändå? Ser framemot en välgräddad bebis som en vän uttryckte det. Nu har det ju iofs bara gått en enda dag... alltså en dag har inletts hahaha så den behöver ju inte stanna därinne så länge till, vem vet.

Jag är lite sur på FK... det tror jag inte heller är så förvånande. När allting var utrett och klart med min SGI så ansökte jag om föräldrapenning... och det skulle ta 30 dagar max... och det var ju ett bra tag sen. Bara att vänja sig eller?

Nu på morgonen så ringde min kontakt på Arbetsförmedlingen, han är störtskön. Han ville veta hur det gick med allt, lite orolig för att han ringde mitt i förlossningen. Haha. Är så glad att jag fick en så schysst kontakt som faktiskt har lite verklighetsförankring! Ja nu ska jag... återgå till min soffa en stund till innan det är dags för lunch och sen dagen lång(samma) promenad.

2 kommentarer:

  1. Det lönar sig att ringa fk. Jag gjorde dt när jag tyckte det tog för lång tid o då fixade de det till dagen efter :) heja heja bebisen förresten!

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna att bebis kommer snart, jag gick över 12 dagar - de längsta i mitt liv och jag önskar ingen samma pina! :)

    SvaraRadera