onsdag 14 september 2011

I som i...

Ida. Min namnsdag idag... i en liten stund till. Detta har hela fem personer uppmärksammat  - tusen tack till er! 

Jag har haft en riktigt... halvbra dag. Myste med A hela förmiddagen, åkte till Åhlens city och bytte en present som vi fått till bebben - rosa små converse.. som vi redan har, A köpte ett par i USA :S Blev en vagnleksak och en liten skallra med Tummen istället, hoppas bebben blir glad.

På tal om bebis. Jag har börjat få himlans ont i kroppen. Händerna är svullna, fötterna är svullna, magen kliar, bäckenet knakar och värker, höfterna värker, knäna ska vi inte tala om...Vet att jag borde ta mig ut och gå en lite halvlång sväng med hunden varje dag men det tar emot när kroppen inte vill. Kommer jag väl ut så går det finfint, hahaha, läs långsamt. Hursomhelst så har kilona rusat iväg och det känns... både i kroppen och knoppen. Måtte det vara en fråga om dagar och inte veckor...

På tal om kilon så kikade Sarah förbi idag... vi käka pizza. Bra Ida. Gött vare i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar