torsdag 22 september 2011

Provocerande?

Igår så var jag tillbaka på Södertörns högskola för att delta i vår diplomering och mingla med mina kära klasskamrater för sista gången på ett bra tag, vissa lär man väl kanske inte stöta på så mycket mer alls. Hur som så stod jag och rev mitt hår innan jag åkte... Vad skulle jag ta på mig? Höggravid med bara några dagar kvar till BF så känner man sig varken snygg eller har särskilt mkt att välja på i garderoben.. inte jag i alla fall. Ville ha något bekvämt också. Bestämde mig för mina treggings från Boob och kavaj, sen började jag rota bland sambons t-shirtar. Så hittade jag en MarcJacobs t-shirt med playboy-kaninen på. Skrattade lite för mig själv och provade den. Jag gillade det. Tänkte att det var lite kul! 

Det tror jag att det flesta andra höll med om, jag fick många kommentarer och det blev några skratt och skämt. Men.. som alltid var det några som blev lite provocerade. Vad tycker ni? Småkul eller provocerande?

FunnyBunny?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar