fredag 16 december 2011

En sån där virrig morsa

Jag har gått och blivit en sån där vimsig mamma som inte har riktigt koll. Idag packade jag in bebis i bilen och åkte till mitt jobb och hälsa på. Det gick fint. Sen packa jag in bebis i bilen och styrde kosan hemåt. Det gick... jättebra. Tills jag kom på vad jag hade lagt min mobiltelefon. På taket. Biltaket. Styrde tillbaka, leta, fann inget. Åkte hem. Försökte att inte gråta, komma på nåt bar att säga till A som köpt telefonen.. visseligen åt sig och sen fick jag ärva den men ändå... 

När jag svängen in på våran gata så kommer A ut från porten. Han pratar i telefon. Med killen som räddat min mobil från att bli överkörd :) Och som lova att lämna in den på mitt jobb. Ibland så finns det hopp om mänskligheten! Vilken underbar människa!!

Vi har en riktigt bra dag idag! Fick nämligen ett mycket gott besked från vår bank :) Kanske bli en flytt redan till våren om allt går som det ska! Jippie!


1 kommentar:

  1. haha.. förvirringen är total. år efter år ;) Det är bara att se charmen i det och gå vidare :)
    flytt? Kommer ni hem?? Säg att ni kommer hem! :D:D:D:D

    SvaraRadera