torsdag 30 april 2009

Ooops I didn't?

But oh yes I did!!!

Jag vann igen! Denna gången var det en tävling på bloggen Beauty by Julia där jag tog hem en parfym från Lancôme, deras nya sommardoft, Hypnose Sheer! Visst borde jag och köpa mig en lott? Vet inte riktigt vad jag tycker om den än, måste lukta in mig lite tror jag bestämt.

Men det får vänta tills jag får tillbaka resultatet på hemtentan som jag ska lämna in idag! Sedan är det väl dags för den vanliga tenta-treaten, unnar ju alltid mig själv ngt efter en godkänd tenta. Ja, klart att den blir godkänd!

Från och med nu är jag också officiellt bilägare och har tecknat min första trafikförsäkring helt på egen hand. Vuxenpoäng till tusen. Börjar sakta men säkert acceptera att jag lever mitt sista år som ungdom. Efter september i år kommer jag bara klassas som ungdom av SJ i 12 månader till... Ida du är vuxen säger jag till mig själv. Och sen brister jag ut i skratt. Nehe inte det minsta.

Förresten Johan, va tror du om ett bröllop som detta när den dagen kommer: (jag är på)
http://www.aftonbladet.se/wendela/relationer/article5025549.ab

1 kommentar:

  1. Jaa jag vill gärna gå på bröllop...ja kan vara grön det gör inget bara ni gifter er...
    puss o kram svärmor

    SvaraRadera