måndag 1 juni 2009

Härlit värre

Nu är det måndag igen som sig bör så här efter en söndag. Jag har haft en toppenhelg med jobb, sol och härligt sällskap. Lillebror har varit uppe i Sthlm med en kompis. Inte för att jag såg så mkt av honom, han tillbringade större delen av tiden på travet eller på stan. Han hann dock bli av med min digitalkamera ute på Solvalla. Jag blir så trött på att folk inte kan skilja på mitt, sitt och ditt. Nog om det.

Svärmor var också på besök så det har varit huset fullt den här helgen. Det var spelningar hit och dit. Jag hann även med första gången på valpkursen med Peanut. Mina duktiga lilla vovve. Gör vad som helst för godis.

Nu är det sista veckan i skolan som gäller. Jag längtar ut i solen men har lovat mig själv att skriva den sista uppgiften innan. Och hittills har jag inte skrivit ett ord..

Fy på mig, duty calls.

1 kommentar:

  1. Håll er uppdaterade på min resa!
    http://felixonkorsika.blogspot.com/
    puss på dig o johan! :D

    SvaraRadera