torsdag 18 juni 2009

I'm so bad

Jag skulle göra en massa saker idag. Istället har jag ohc vovven legat på soffan hela dagen och kollat på The Hills. Jag är redan inne på säsong 3, helt otroligt.

Men nu ska jag ta tag i mig själv och hoppa in i duschen. Sedan är det nog hög tid att åka och handla inför imorrn. Har inte ens varit på Systemet än, tur att de har öppet till 20:00 här uppe i storstaden.

Imorgon kommer en av mina bästa vänner hit upp för att fira midsommar med mig innan han och han kompis drar vidare till Borlänge och Peace&Love-festivalen. Så jag tänkte fixa en liten middag. Hoppas fortfarande att Johan ska stanna hemma men.. han har tydligen fortfarande inte bestämt sig riktigt. Svårt det där. Vi ska iaf bara ta det lugnt, jag jobbar till 14, killarna kommer vid 17 så jag har tid att förbereda lite. Tänkte köra en laxsida i ugnen och ha färskpotatis, sparris och vitvinssås till. Ingen sill i dill här inte! Sedan så har jag hittat recept på en halloncheesecake som lät godare än godast! Lägger upp receptet if I like it!

Vad ska ni göra på midsommar?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar