onsdag 20 oktober 2010

Bästa pojkvännen ever.

Igår var jag världens sämsta flickvän. Jag klagade, gnällde och tjurade. Inte konstigt att A blev likadan efter stund. Vem orkar med att bli kritiserad så fort man öppnar munnen? Men eftersom han är en bättre människa än mig så lät han det bli en ny dag där jag inte lastades för gårdagens synder. Han gick upp och hämta Skruttan kl 7 så jag kunde sova vidare. Han gick ut och parkera om bilen, vilket räddade mig från en p-bot. Lapplisan stod redo med böteslappen. Han har tvättat, kokat kaffe, gjort frukost, diskat och vart ute med hundarna. Allt detta så jag skulle kunna plugga i lugn och ro. Vilken jävla man jag har. Han gör mitt liv så mycket lättare.

Förra veckan fick jag en dator.. Japp. Jag är bortskämd. och jag älskar't. Men är det någon som har ett bra tips på hur jag kan återgälda all denna generositet? Killar, vad ska jag göra? Förutom att sluta vara så sån tjurkärring förstås. Tips mottages tacksamt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar