tisdag 19 oktober 2010

Hatar hemlisar.

Jag är så dödligt nyfiken jämt och ständigt. Vill veta allt på en gång. Tar gärna till fula knep för att få reda på det som någon försöker dölja från mig. Detta trots att jag vet att jag ofta bara förstör. Trots att jag vet hur tråkigt det är att få reda på vad man ska få i julklapp i juli. Ändå kan jag inte låta bli. A har retat mig i flera veckor över att han redan har bestämt vad han ska ge mig i julklapp. Jag hatar't. Som om inte denna outhärdliga hemlighet tärde nog på mig så fick jag ett kryptiskt samtal som något möte som någon vill att jag av någon anledning ska gå på nästa torsdag. Va fan? Försöker någon på högre höjder ta livet av mig? Jag dör ju av nyfikenhet. Jaja. Nästa torsdag blir det ju ganska snart och jul kommer ju det med... I guess.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar