onsdag 13 oktober 2010

Långhårig

Jag har aldrig haft så här långt hår! I like it. Tog en lång och varm dusch förut, är svinkallt i lägenheten. Och eftersom jag har extremt mycket att plugga och måste göra 1000 andra saker istället så bestämde jag mig för att fixa håret så som min frisör sa till mig. Blåsa torrt, använda rundborste och mini-volymplattisen (tänk krustång). Jag älskar mitt hår. Synd att jag ska sova. Skulle vara roligt att vara fin i håret när vi ska till Prime på mingel imorgon kväll. Yäh yäh.

Loving my hair-day
Lite kul att min käre vän kocken valt att klippa sig korthårig för första gången på 10 år. Jag minns när det där vackra hårsvallet han hade räckte ända ner till rumpan hans. Dumma tyska som klippte av det. Jag skulle ju klippa av det.. och sälja det dyrt till en perukmakare...

ps. Jag glömde bort att det var 'suit up day' dämmit.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar