söndag 10 oktober 2010

Smärtsamt

Jag och roomie åkte på Bodypump i förmiddags. En timma. En låång timma om ni frågar mig. Lycka att äntligen ha fått träffa en tränare som åtminstone påminner om Jillian! Låt oss säga så här vi bokstavligt talat sprang till gymmet för att hinna i tid. Vi kröp tillbaka ner till bilen efter passet. Kroppen skakar vid minsta ansträngning, som att öppna locket på colan (ja jag vet...) eller hälla upp lite mat till hunden. Tränaren som insåg vilka rookies vi var tipsade om alvedon imorgon. Imorgon? Jag behöver det nu. NU NU NU! Men men, bodypump verkar vara min grej, ska dit på onsdag igen! Bara jag inte blir lika maffig som brottar-Bertan som var med, hon såg ut som en lightversion av Hulken. Rysning.  Men. det är nog ingen risk. Eller vad tror ni?

Detta är min starka arm. Mohahahaha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar