måndag 28 april 2008

Partyhelg

Det var riktigt segt att gå upp imorses. Fick tvinga mig upp ur sängen och in i duschen. Det har varit en jätterolig helg. I fredags fick jag och Johan besök från England, Adam. En kille som jag träffade när jag var i Australien. Det har gått tre år sedan vi sågs senast så det var ett kärt återseende. Så i lördags var det sightseeing och utgång som gällde. Jag jobbade på förmiddagen så det var verkligen en heldag. Efter ett besök på Underbara Bar på Söder så blev det efterfest hos oss. Galen fest. Lägger upp lite bilder snart.

Min dator har gått sönder, igen, så jag har lagt vantarna på Johans. Snäll som han är så får jag låna den när jag behöver. Än så länge iallafall.. han kanske tröttnar snart och byter lösenord... Who knows.

Nu ska jag äta glass. Tjoho

2 kommentarer:

  1. Hej Ida!
    Kul att höra att ni har det bra....var det jobbigt att prata engelska en hel helg?
    Ewa är här hos mig o jag visar hur hon kan skriva till dig!
    Kram på dig Lotta

    SvaraRadera
  2. hej min lilla tigerkaka! snart kommer du hem till skara! wiho! ska bli så jäkla skoj att ses igen. KRAM sarah

    SvaraRadera