söndag 20 april 2008

Tillbaka till framtiden

En vecka har passerat sen mitt lilla ingrepp och det har varit en riktigt seg vecka. Jag har mest legat på soffan och glott på tv. Days of our lives, Oprah, Tillbaka till Aidensfield är bara några av de högklassiga program som förgyllt mina dagar. Eller iaf fatt slått ihjäl några timmar om dagen.
Det har självklart inte bara varit dålig tvprogram, jag har även fått upp ögonen för en serie som heter "The Big Bang Theory" som är skriven av samma kille som ligger bakom "Two & a Half Men". Vi har redan kollat på alla avsnitt som kommit och längtar efter nästa!

Igår så började vi kolla på "A shot at love with Tila Tequila" som började sändas i lördags på svenska MTV. Inte den bästa produktionen kanske men ack så underhållande. Visste inte, eller ja, vet fortfarande inte riktigt vem Tila Tequila är eller vad hon är känd för men en bisexuell tjej i samma hus som 11 killar och 11 homosexuella tjejer är som bäddat för underhållning.

Idag ska jag tillbaka till jobbet. Känns både bra och dåligt. Skönt att komma tillbaka till verkligheten men ser inte framemot det ändå. Funderar på att försöka få ett annat uppdrag av min arbetsgivare. Men lojal som jag är så tar det emot att lämna dem på jobbet i sticket. *suck* Några sömnlösa nätter till så har jag nog kommit fram till ett beslut. Min Johan har iallafall sitt på det torra. Idag börjar han sitt nya jobb: Peter på L'easy.



Svärgård Jonas har tagit det här underbara kortet. ( se minimodi.com)


Arrivederci.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar