onsdag 8 juli 2009

Åh nej...

Sommaren har bara börjat och som de flesta kanske märkt har det ju inte varit det bästa av väder alla dagar. Så jag har som bäst legat på soffan och sett avsnitt efter avsnitt av såväl The Hills som The City. Och idag, helt utan förvarning tog avsnitten slut. Jag trodde att det var ett dåligt skämt.. men icke.

Johan åkte precis för att repa och här sitter jag med min lilla gottepåse utlämnad åt en kväll i ovisshetens tecken. Vad ska jag nu titta på? Snopet till tusen.

Men det är väl bara att se ovissheten i vitögat och se vad tv-tablån har att erbjuda, det va inte igår precis. Annars får det väl bli en extra lång sväng me vovven. Skulle väl knappast skada att röra på fläsket så här två,5 veckor innan Spanien resan som jag misstänker kommer tillbringas i avkläddhet.. pga av vädret då tänker jag... Well well... TV4 eller what ever here I zap!

1 kommentar:

  1. Det finns en annan mtv-serie som heter "Bromance", med Brody från the hills. Det är typ han i en serie i samma stil som "Paris Hilton's new BFF" - inte lika många härliga intriger som de The hills och the city, men fortf en av karaktärerna, och LC dyker upp som gäst! :)

    SvaraRadera