torsdag 9 juli 2009

God start på dagen

Efter en skön natts sömn finns det inget bättre än världens bästa sambo som gjort kaffe. Bara att stiga upp, ta med kudden ut till soffan. Hälla upp gotteligott kaffe i favoritmuggen (som jag fick av Pompe i studentpresent) och lägga sig på soffan och mysa med vovven till kultserien Våra bästa år. Gsus va nice! Jag passade även på att betala några räkningar och räkna ut ungefär hur lite pengar jag få i lön nästa månad. Fortfarande inget som kunde rå på mitt goda morgonhumör denna torsdag den 9 juli 2009 då jag ska tillbringa em/kvällen på jobbet. Jag är glad ändå!

Igår var jag ganska produktiv. Jag tvättade, dammsög och städade bland mitt smink och grejjs på toaletten. Sedan försökte jag mig på att sy klart en jeanskjol som jag påbörjade förra året. *suck* Det gick åt skogen. Skulle vara kul om den ville bli klar innan Spanien men helt ärligt så ser det ganska mörkt ut. Om det var första gången jag tog i den sedan förra året så är det inte mkt som talar för att jag kommer ta tag i det inom den närmaste veckan heller. That's just me...

Nu ska jag kolla på ett avsnitt av Bromance som en gammal vän tipsade mig om. Återkommer med heads up eller down efter några avsnitt...



Peanut snodde kudden...

Min morgon.. härligt!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar