lördag 11 juli 2009

Var och en får skämmas för sig

Det brukar Johans mamma Lotta alltid säga när någon gör något pinsamt. Och jag håller med. Blir så full av skratt när jag läser på aftonbladet som nätmobbare som försöker "sprida egna budskap" genom att smutskasta andra. *suck* Trodde att vi levde i en ny tid nu. Se bara på Barack Obama, smutskastning föder inte framgång. Han vann presidentvalet fare and square utan att snacka skit om alla andra.

Lite roligt är det också att de som blev uthängda på Gynnings blogg häromdagen blev så ledsna att de talar ut för Aftonbladet, och ja.. de ställde upp på bild? Hahahaha... gsus. Jag som uppfattade det som att de ville vara anonyma.. IQ=fiskmås.

Dagen tips: Gillar du inte en blogg... läs den inte!

1 kommentar:

  1. Jag älskar att läsa dina bloggar.
    Kramar Lotta
    (pissväder på min första semesterdag)

    SvaraRadera