lördag 25 juli 2009

Viva Españia

Imorgon åker vi äntligen till Puerto Banus, Marbella! 12 härliga dagar i solen väntar oss! Jag har lyckats hålla packningen till en minimum, kanske mer tack vare Johan är mig själv men ändå! Jag som hellre sprang runt med en ryggsäck på minst 18.5 kilo i Australien än skiljdes från kära ägodelar (främst kläder).

Snart kommer mamma och pappa. Så det blir väl en kaffe och sedan ska här springas lite sista-minuten ärenden. I eftermiddag ska vi lämna vovven till hundvakten. Vet att han kommer ha det hur bra som helst... men hade helst haft med honom till Spanien.. eller nej men.. ni förstår vad jag menar!

Ikväll ska jag och Johan ta med mina päron till Hermans Trädgård, får se om de uppskattar det lika mkt som vi gör. Det tror jag nog. Är kul att testa vegetarisk mat när den är som bäst!

Så... nu blir det inget bloggande på mååånga dagar. Ha det gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar