torsdag 30 juni 2011

(Blivande) Pappa kom hem

Nu saknar vi A något fruktansvärt. Han fick rycka in på jobbet. Är så stolt över att vara tillsammans med någon som är så duktig på det han gör. Hoppas att jag kommer blir lika oumbärlig på mitt jobb någon gång i framtiden. Jag har gjort järpar på lammfärs och potatissallad med färskpotatis, fetaost och lite annat smått och gott. Så nu behöver han bara komma hem. 

Idag är bebisen i magen riktigt busig, rör sig så att hela magen gungar. Blir nog en dag här hemma skulle jag tro. Vi kanske går ner och doppar oss i Brunnsviken i eftermiddag. Det är så otroligt varmt och jag har haft lite sammandragningar (tror jag haha) så det skulle vara gott att bara ta det lugnt idag. När jag var ute på morgonpromenaden med Peanut kändes bena helt stumma och jag blev hur andfådd som helst. Tror att det är värmen som spökar. Men lite läskigt att vara så orkeslös. Kanske orkar vi ta en lite längre promenad till kvällen... och så vill jag grilla! A har pratat om att vi borde skaffa en gasolgrill. Vi får ju egentligen inte grilla på vår uteplats eftersom det kan ryka in hos grannarna. Men A påstår att det inte ryker så mkt om en gasolgrill. Någon som vet något om detta?

Vår underbara uteplats!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar