lördag 25 juni 2011

Sthlm i mitt hjärta

Idag ska jag sätta mig på tåget och åka hem till A i Solna. Längtar efter honom och... sängen! Ska bli så gott att sova i sin egen säng. Har två lediga veckor att se fram emot. Får sällis av både Pinnen och Sarah på tåget idag! Så mycket roligare att åka tåg när man kan tjattra bort tiden!

Kan avslöja att jag numera är klar med skolan, är bara formaliteter bort från att ha examensbeviset i min hand! Så himlans skönt så det är inte sant! Nu kan jag njuta av sommaren, att jag ska jobba några dagar hit och dit känns som ingenting. På tal om jobb så ska jag tillbaka till arbetsförmedlingen för tredje gången på onsdag. Ska berätta hela historien någon dag, det är så löjligt så det är inte sant. Men jag gör som jag blir tillsagd, det är bara att foga sig in i ledet.

Sthlm - here we come!

1 kommentar:

  1. Vaaa...har du fått veta betyg redan alltså? Jag har inte ens fått svar från examinatorn på mitt mail där jag frågade om datum för detta. Irriterande. Men grattis till dig såklart :)

    SvaraRadera