söndag 26 juni 2011

Zzzznark

Min sambo gick upp, var ute med hunden, käkade frukost och la sig på soffan. Nu sover han som en stock. Stackarn som ska åka och jobba om några timmar. Han får sova en liten stund till innan det är dags att tända grillen. Japp det blir grillat till lunch, gött värre.

Jag har ägnat mig åt att packa upp väskorna från mina 10 dagar i Skara. Så skönt att ha det gjort! Ska bara skicka ner A med lite smått å gott i källaren så är allt som det ska vara igen. Vi har fått så fint här hemma nu men det finns några småsaker kvar: som att lägga upp gardinerna till exempel. Dessutom hittade jag det perfekta diskstället till oss på Åhléns, ska knata ner dit någon dag nu... är ju trots allt ledig i två veckor till :) Underbart!

Ikväll blir det lugnt värre, såg dock att det inte går något bra på tv så det blir antingen en hyrfilm eller kanske något från de olika kanalernas play-sidor. Vi får se. Igår såg vi den här filmen, totalt förutsägbar men ändå helt ok. Skönt för trötta dagar!

http://www.imdb.com/media/rm128811264/tt1055292

1 kommentar:

  1. Fick svar från orla också. Alla som har lämnat in en reviderad version är tydligen godkända :) fast jag vågar inte pusta ut helt förrän jag ser betyget. Hispig? Ja.

    SvaraRadera