onsdag 22 juni 2011

Förlåt igen

Jag är ju kass värre på det här med att blogga. Har haft några underbara dagar här nere i Skara och eftersom jag ska åka tåg hem så lämnade jag datorn hemma. Detta resulterade i sin tur i att jag glömde bort allt var internet heter, jag uppdaterade knappt statusen på fejjan liksom :P

Men häromdagen fick jag ett bloggsug som hette duga, visar sig att jag litar blint på allt som storbloggarna skriver; blev lurad av självaste Spiderchick (som för övrigt kommenterat ett inlägg :)) och här kommer ett eget litet inlägg.

Magen mår fint. Börjar dock tröttna på alla kommentarer kring 'hur stor den är'. Jag bär på den, jag vet precis hur stor den är. Tack. Har varit hos bästa frisören och klippt luggen. Gött och kunna se utan att behöva luta huvudet bakåt. Bjuckar på en bild när någon känner för att fota mig. Blir la antagligen jag som tar ett spegelfoto. Klassiker. Hepp, nu ska här göras Flygande Jakob.

Tjipp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar