fredag 3 december 2010

Dag 12 – I min handväska.

Ojojoj. Detta blir inte lätt. Om mitt liv i vanliga fall är präglat av en nästintill pedantisk tillvaro när det gäller att hålla ordning hemma så råder det undantagstillstånd i mina väskor. Japp plural. Jag har lera väskor. Fler än få. det vill säga många. Men det finns rum för fler :) Jag älskar väskor lika mycket som jag älskar skor.

Tillbaka till rubriken. Just nu finns följande i min väska: En Marc Jacobs penna från deras special items avdelning, en understrykningspenna, ett kompendium, en bok om kommunikationsplanering, pappersnäsdukar, nässpray, en hårborste, ett par vantar, halstabletter, vaselin och min plånbok. Ovanpå detta finns det några lösa mynt, en lapp med tips på en bra hårfrisör och min kalender. Jag tror att det var allt. Jag hoppas det i alla fall. Väskan är tung hur som helst...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar