tisdag 14 december 2010

Ingen husalf...

Har haft sjukt ont i huvudet det senaste dygnet Men om det hjälpte att dricka nästan 2 liter cola och trycka i sig precis en hel pizza. Mår som en... bakfull människa som precis blivit av med bakfyllan. Pinnen har stöttat mig på soffan hela dagen, vart smidig när jag behövt byta position och bara skällt en tre fyra gånger när någon kommit genom dörren...

Jag hade hoppats på att min förbättrade tillstånd skulle smitta av sig på mitt skruttiga hem men icke. Disken tar upp hela köket... Peanut är bara lik Dobby utseendemässigt. Fnys. Dobby hade minsann städat...  

Får ta tag i disken innan A kommer hem. Btw. Jag fick rosor levererade till dörren idag. Han är nästan för bra för att vara sann min A. Men bara nästan. :P

Fem rosor, en för varje månad. Min A tänker då på allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar