onsdag 15 december 2010

Den däringa listan...

Jag skäms och tar tag i listan.. 3in1, enjoy.
♥ Dag 20 – Den här månaden.
Ja, november månad var helt okej. Jag jobbade ett endaste litet pass, var i Turkiet med finaste och skrev en VG-tenta (okej man kunde bara få G på tentan men jag fick VG i kursbetyg). Sedan tog det fart. Sedan dess har vi haft tre olika delmoment i en och samma kurs plus att jag har jobbat på ganska bra. Vilket resulterade i att jag klappade ihop i söndags och grinade mig till sömns. Jag är så löjlig ibland. A lyckades få mig på andra tankar och nu är jag tillbaka på banan. Jag kan till och med säga klappat och klart. Det ni :)

♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
Att skypa med finaste docketösen i världen eller A:s små överraskningar, det är lycka det.

♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.
Hahaha. I princip allt. Jag gråter till Extreme Makeover(home edition), Oprah, Lyxfällan, Biggest Looser och så vidare i all oändlighet. Det här är ju pinsamt. Så vi stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar