onsdag 29 december 2010

Jag lever

Har överlevt ännu en jul. Det var i många bemärkelser en vit jul med ett rejält undantag på juldagen. Fy fan rent ut sagt. Nästa år blire det ingen utgång inte. Påminn mig gärna om det. Jag fick iaf väldans fina julklappar i år. Var riktigt härligt att få umgås med nära och kära i så många dagar. Längtar redan till nästa gång det blir möjligt. Men nu är det uppsats, jobb och jobbsök som gäller ett tag framöver. Tänkte avsluta det här inlägget med de sista två rubrikerna från listan! Det var väl ändå på tiden?!

Nr29: Mina ambitioner
När jag yngre fick jag lättare ångestattacker över allt jag önskade åstadkomma här i livet. Nu för tiden är jag inte alls lika stressad. Jag känner mig allt mindre sugen på en superkarriär som lockade för några år sedan. Nej jag har som ambition att hitta ett jobb som jag trivs med och som samtidigt tillåter mig att skaffa familj och en fritid. Hahaha. Hade jag sagt det till mig själv för fyra år sen så hade jag gett mig själv en smäll på käften.

Nr30: Ett sista ögonblick
Trångt baksäte, någonstans på E20. Destination Sthlm. Pälsklingen i knät och älsklingen på sätet brevid. Sarah kör och Emma dj:ar. Borta bra med hemma bäst?
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar