onsdag 25 maj 2011

Att-göra-listor

Jag skriver alltid listor. Det kan vara av typen: Att-göra, Handla, Veckans-matsedel, Ikea-gotta-have och så vidare. Men... Jag gör aldrig allt som stå på att-göra listan, jag handlar alltid mer än vad som står på listan, blir ju alltid sugen på något annat än det som står på veckans matsedel och det jag behöver på IKEA står av någon anledning aldrig med på det milslånga kvitto jag ändå lyckas prestera varje gång.

Attans. Men... jag har ändå gjort en lista för dagens plugg. Ska väl börja på den i alla fall så får vi se vart det slutar! Uppsatsmarathon förklaras nu startat, exakt en vecka, en timma och 40 minuter kvar till deadline!

Just do it Ida!

1 kommentar:

  1. Gumman hur får du adsense att funka, för det är det fu har som reklam eller?
    Jag lyckas inte logga in på min adsense, den har precis blivit aktiverad men det står att jag inte kan logga in på den med mitt blogger konto, men det är ju samma som jag har skapat den på??

    SvaraRadera