onsdag 4 maj 2011

Hör och häpna

Men idag har jag pluggat, skrivit på uppsatsen i flera timmar. Gud va skönt. Tackar Anna Matilda för sällskap, det får vi göra om! Hoppas att jag kan fortsätta såhär ett tag till :) Då blir det en uppsats trots allt.

Tänkte slänga upp bilder på kläderna jag beställde från Boob. Har en jagkännermigtjock-dag så ville inte fota mig själv men har tröjan på idag och den är  så skön. Hoppas att den kommer in i vitt senare för då blir det banne mig en till, det höga priset till trots. Tror att jag kommer beställa amningsbhar därifrån också när det blir aktuellt.

Denna köpte jag i svart, strl S

Denna i strl s/m, ska kika på en vit också 

Dessa i strl S, de blåa, lite stora men hur sköna som helst.

1 kommentar:

  1. Härligt :) en kompis till mig som är rundmagad för andra gången rekommenderar klänningar :) http://www.byjowithlove.com/2011/05/dagens-15-11.html
    Verkar vara skönt att slippa något som helst tryck lver magen!! Ett litet tips bara!

    För övrigt, väldans snygga morsakläder måste jag säga :)

    SvaraRadera