söndag 15 maj 2011

Loppisfynd

Jag är kass på att göra loppisfynd, jag hittar aldrig något. Brukar skylla på att jag inte har "ögat" för det. Tur då att det finns andra som är grymma på att hitta bra saker på loppmarknader. Nämnde för min vän Louize att jag ville ha en Babybjörn babyäter-stol, en plaststol som man helt enkelt fäster på en vanlig stol. Och bara två dagar senare ringer hon: - Jag har hittat en sån där stol på loppis!

50 spänn. Bra skit säger jag! Nu ska jag fundera ut fler prylar man kan köpa begagnat och lägga ut lite krokar!


ps. försöker lära mig picasa picknik... kommer ta ett tag :)

1 kommentar:

  1. hahaha, så kan det va :)Jag hittade ju dock inget till mig själv, haha.. Näste helg är det loppis på planteringen, så vi får ju se då :)

    Picknick är riktigt kul, jag kör picknick via flickr.

    SvaraRadera