onsdag 11 maj 2011

Bara sura miner

Tydligen surpuppa de luxe som gäller idag om man får tro bildbevisen (mitt tidigare inlägg såväl som Louize) Men ska uppdatera läget. Jag ringde det där samtalet till mvc, jag ska inte byta, känns bättre än bäst nu när jag fått svar på lite frågor. Jag har gjort färdigt ( i alla fall så gott som) all teori, metod och bakgrund till uppsatsen, inväntar handledarens kommentarer. Jag har vart en urgillig flickvän (får man kalla sig själv det?) hela dagen lång, inga sura miner alls. Tills sist: jag ska baka bröd med faster när jag kommer hem i juni. Pju. Tänk va allt ordnar sig fint ibland! 

Jag har äntligen vågat sätta mig bakom ratten i den nya bilen nu :) Underbara skapelse! Saaben har vandrat vidare... eller ja det står ute hos A:s mamma och tillhör numera hans söta lillasyster. Känns bra att veta att den är i trygga händer. Jag kanske kan få köra den någon gång ibland till och med... hehehehe.

Imorgon åker vi hem till oss. Två veckor med uppsats uppsats uppsats och sen är det äntligen slut. Nedräkningen har börjat! 

Gladpuppa!
Ps. Det rumlar runt ett litet knytt i magen så det står härliga till. Idag var första gången jag sett det från utsidan, härligt! A får varken känna eller se stackar'n men.. det dröjer väl inte så länge till nu.

1 kommentar:

  1. Det är ju så med puppor att dem brukar förvandlas till vackra fjärilar tillslut :D

    SvaraRadera