tisdag 17 maj 2011

Skön kväll

Kom hem från skolan, käka, la mig soffan och sov i nästan 2 timmar. Gud va skönt det var. Nu på kvällen har jag pluggat vidare lite granna, tagit några beslut angående uppsatsen som gör att det helt plötsligt känns mycket bättre! Har dragit ned antal tal till tre och ska istället göra analysen mer omfattande. Fattar inte varför jag inte gjort detta tidigare. Hoppas att min handledare godkänner dessa drastiska förändringar, inte för att jag bryr mig. Min uppsats, min åsikt. My way or the highway Mohahaha. Ska skrida till handling imorgon då det är jag som pallrar mig till skolan igen. Fick mer gjort där på fem timmar än vad jag får hemma på fem dagar. Var helt underbart att träffa lite människor också. Fick massor av komplimanger för magen, värmde gott.  Hade rotat fram en gammal kjol från hm som jag inte använt på evigheter. Den var hur skön som helst och kommer slitas väl i sommar kan jag lova!



Har reserverat böcker liggandes på soffan, älskar hur smidigt det är. Bara att klicka i och sen hämta någon dag senare. Istället för att stressa runt på flera olika bibliotek och leta i milslånga hyllor. Lat? Japp. Lätt värt en tia eller två tycker jag. Agreed?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar