onsdag 11 maj 2011

Känner mig sämst i världen

Uppsatsen är inte klar (eller ja jag har inte kommit så långt som jag hade bestämt att jag skulle), min kille åker tydligen tidigare till jobbet för att han inte står ut med mitt humör, jag har fortfarande inte ringt och kolla om jag kan byta mvc, jag har glömt bort att jag skulle baka bröd med min faster nu när jag var hemma och nu hinner jag inte. Gah! Jag tycker inte om mig själv för fem öre. Tankspridda, lata, elaka människa säger jag bara! Men känner att det här tillståndet inte kommer att förändras förrän uppsats****** är klar så. Stay put. Stackar A. Måtte han bara stå ut en månad till! Inget blir ju bättre av gravidhormoner, urinvägsinfektion och illasittande kläder. Imorrn tuffar vi hemåt igen. Ganska skönt men ändå inte : (

Se upp! Elak och dålig människa on the run



2 kommentarer:

  1. Var inte så hård mot dig själv! Är det nån gång som man nästan har rätt att vara lite jävlig så är det väl när man är gravid? Om inte annat så har man iallafall en väldigt bra ursäkt. Ta en sak i taget så kommer det gå skitbra!

    SvaraRadera
  2. Usch stackare! Jag tyckte att det var jobbigt de första 28 veckorna med kläder, kände mig bara tjock... Men när magen blev mer tydlig kändes allt mycket bättre! Och sen dessa hormoner... :-)

    SvaraRadera