tisdag 3 maj 2011

Dagarna...

bara försvinner. Det som skulle bli en pluggdag får bli en pluggkväll. Ska läsa majtal tills jag kräks. Nej men tills ögonen tröttnar i alla fall :) Jag har ägnat morgonen åt att städa, tvätta och slappa framför tv:n. Nu börjar det bli dags att ta fram läsglasögonen. 

Började prova kläderna igår, jag hade beställt ett par jeansleggings, en svart before-and-after tröja (kombinerad för gravidmagen och amning) och en svart belly-tube. Jag har bara provat jeansen, de var liiite stora än men kommer nog sitta som smäck sen, var så mjuka och sköna för att inte tala om den snygga färgen. Får lägga upp bilder när de sitter på. Tröja och gördel har jag inte provat än. 

Dusch och sen plugg. Håller ni tummarna för mig?

ps. hörde att en jämnårig kille från min hemstad gått bort. Kände honom inte men skänker honom och framför allt de som hade honom kär en tanke denna, på alla sätt och vis, gråa dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar