måndag 9 maj 2011

Duktig

Idag så sov jag ut, åt frukost i lugn och ro, gick en sväng med hunden... och sen satte jag igång med uppsatsen. Jag hade ju gett mig själv lite deadlines som redan spruckit, målet idag är att göra klart att jag valt att gulmarkera i mitt dokument, det vill säga, slutställa det som påbörjats så jag kan gå vidare någon gång! Känns som om jag fastnat i teori-träsket. Måste komma igång med analyserna för att kunna gå vidare! Imorgon ska jag besöka biblioteket här i Skara för att få in de sista hänvisningarna och sen är det dags att mejla min frånvarande handledare. Hoppas att han svarar mig först om jag mejlar in imorgon redan, han har nämligen satt den 11 maj som ett datum då han vill se vad vi i hans grupp skrapat ihop hittills. 

Jag ska sitta minst två timmar till idag men nu är det dags för en dusch. Älsklingen har hämtat nya bilen och kommer ner från storstan efter jobbet ikväll. Längtar massor! Har sovit gott men  sover ännu bättre när jag får trängas med både man och hund haha :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar